dimecres, de gener 12, 2005

Això s'està desmadrant...

a veure senyoretes,

per organitzar un cony de sopar cal que escriviu aquestes paranoies de posts ?? vale que estem d'examens i estem tots ratllats pero tela...

Jo proposo d'anar a un altre lloc que no sigui als toreros, per variar i tal... a més, jo no em puc permetre pagar 20€ cada vegada que anem a sopar por ahi, no se a vosaltres, però a mi per estudiar no em paguen :(

A més, lo important és reunir-nos tots i dir xorrades, encara que sigui menjant una miserable bossa de ganxitos, dic jo

Sort amb els examens

fuck off

1 Comments:

At 12:57 a. m., Blogger Klaix said...

Si vols tenir calers... Treballa cabron!! Deixa de viure la vida al CM!!!! Renta plats, neteja no només l'habitació, sinó la cuina, water, menjador, passadís... Ves a comprar, fes-te el dinar... Torna de guàrdia i enfrenta't a una classe soporífera o 5 hores de pràctiques... Ah, i quando arrivi a casa, fes-te el sopar...

Klaix de guàrdia, pensant que no anirà a dormir abans de les 3 i s'ha d'aixecar a les 7 (això si a la nit no el desperten), i aguantar fins a les 8 del vespre.

...
...
..
..
.
.
PD: però jo puc anar a sopar...

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home