divendres, de desembre 03, 2004

Després de la tempesta...

Bueno, abans de tot agraïr a tothom el fantàstic sopar d'ahir... i em disposo a fer una mica de balanç...
  1. The larch
  2. M'emporto una ressaca del copón, i dos fantàstics regals.
  3. En Krestas s'emporta un llavi partit, com m'ha explicat avui pel messenger (jo no me'n recordo d'haver-li partit...)
  4. em pregunto a què venia la falera de venir de les noies (a part de la Laura, clar), si total, es van aïllar i no van participar... bé, coses de noies... Z...
  5. En Juan es gay i fuma porros
  6. Recordo vagament un neozelandés que parlava italià (?) i un gavatxo que deia que tenia un gran gavatxo... Li hauré de preguntar a la Laura sobre aquest fet...
  7. Vaig trobar en Ferran Lordbistec al NitBus, però no me'n recordo de què vam parlar...
  8. Hector, vull les fotos!!!!
  9. Tu li vas fer una foto a l'escot de la Laura??? Tb tinc un record vague...
  10. Visca la sangria!!!

Bueno, doncs això, que us volia donar les gràcies a alguns i alguna.

1111