dimecres, de novembre 10, 2004

Nonainonaino

Hola senyoretes,

despres de passar-me 2342342 hores per fer-me una conta com deu mana, estic en condicions de fer la meva humil aportació.

Com alguns sabreu, ahir vam anar a veure resident evil 2 un subgrup friki: hector, david, domenech, juan i finalment, petete i pratse (el nucli dur).

La peli no esta tan malament com podria semblar (es que no sabeu el que m'esperava jo...), pero una vegada mes el millor van ser els comentaris trunyos sobre les protagonistes femenines (que ja ni me'n recordo de com es diuen, pero bueno) i el constant estat de tensio (sobretot de cintura per avall) al que estava sotmes l'hector

Que va estar bé la cosa vaja

PD: El que ha havia de passar ha passat, i evidentment, he fotut una sobada del 15 a classe

2 Comments:

At 3:50 p. m., Blogger Klaix said...

Doncs jo me'n vaig anar a escalar, i m'he tornat a xungar el peu.... buaaaaa.... buaaaa... això em passa per fer el mono.... La Mila Jojovich diu que no està mal, no??? Apa, vagi bé...

 
At 11:53 a. m., Blogger Klaix said...

O_o' .... Tio..... mmmm.... tic colapsat....

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home