dimecres, de desembre 15, 2004

chachi que si a chachi que no, estamos en el mogollón

bueno, despres d'uns dies d'abstinencia forçada d'internet (que raro, internet no anava al st jordi), ja torna a estar tot en ordre.

A mi lo del sopar em sembla bé, però a diferència del metrosexual de l'Esteve, NOMÉS em va bé el 22, perquè és precisament aquest dia pel mati que tinc examen, aixi que Esteve, a veure si preferiras anar a sopar amb uns tios que t'exploten que amb nosaltres,
a veure si s'acava d'aclarar la cosa...

1 Comments:

At 2:21 p. m., Blogger Klaix said...

Ei,ei,ei... una cosa... jo em vaig comprometre amb els de l'empresa fa més d'un mes... O ES QUE HAIG DE RECORDAR QUE VAIG HAVER DE CANVIAR UN SOPAR 2 COPS, PERQUÈ ALGÚ NO TENIA CALERS?? quins collons... ale, allà vosaltres... ara m'he cabrejat.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home